آیا می توانم کیست کلیه از 8 سانتی متر چون مکرر به عفونت دستگاه ادراری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"من یک کیست کلیه از روی 8cm. من میخواستم بدونم که اگر داشتن یک کیست کلیه می تواند باعث عفونت های دستگاه ادراری مکرر. من UTI حتی در حالی که در یک دوز درمانی آنتی بیوتیک تکرار کرده بود. "اگر چه، بسیاری از کیست بیمار کلیوی هیچ علائم القاء نمی کند اما این کار را انجام می عفونت های مکرر و برخی از علائم دیگر شود.

چرا کیست کلیه از 8 می تواند باعث عفونت دستگاه ادراری مکرر؟

هنگامی که کیست بزرگ شدن تا حدی، آنها مستعد ابتلا به پاره می باشد. هنگامی که کیست پاره شود، مایعات کیستیک جریان خواهد شد.مایعات خواهد عفونت به اندام جایی که آنها جریان را از طریق ایجاد کند. هنگامی که آنها از طریق مجاری ادراری جریان، آن را به عفونت ادراری می شود.

آیا کیست های کلیه از 8 سانتی متر باید درمان شود؟

درمان اغلب لازم نیست که هیچ علامت ظاهر می شود. اما اگر عملکرد کلیه کاهش یافته و یا درد شدید توسعه، اندازه گیری فوری باید انجام شود. سوزن یا جراحی برای مقابله با مشکلات است در چنین شرایطی به تصویب رسید. و کیست کلیه نمی شود در علائم به عنوان آن را به قطر 4cm رشد می کند. علائم و نشانه ها شامل درد مبهم در پشت و یا کنار، تب، یا درد ناحیه بالای شکم و غیره به طوری که ما خواهان برای درمان کیست کلیه از 8 سانتی متر.

چگونه برای درمان کیست کلیه از 8 سانتی متر و جلوگیری از آن را از عفونت مکرر دستگاه ادراری؟

معمولا، دو راه برای درمان کیست کلیه وجود دارد. برای ساده عملیات کیست کلیه خواهد شد برای درمان آن، با کمک عمل میشود، ممکن است پیش آگهی خوبی دارند.

اما برای افراد مبتلا به کیست های پیچیده کلیه، عمل است انتخاب خوبی نیست، چرا که عملیات می تواند کیست را حذف کنید، چه چیزی بدتر از آن ممکن است عفونت را بدتر کند.

مهم نیست که چقدر، شما باید یک درمان مناسب در درمان کیست کلیه را انتخاب کنید، تنها در صورتی بیماری خود را درمان، علائم ناشی از آن، از جمله عفونت ادراری درمان می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان کیست کلیه نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/kidney-cysts-basics/3961.html





:: برچسب‌ها: کیست های کلیه اصول اولیه، کیست کلیه از 8 سانتی متر، عفونت دستگاه ادراری در کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: